FANDOM

Srebna lisca była żywą rzucającą kośćmi T'lan imassów. Odrodziła się w kobiecie, która urodziła ją jako dziecko bez duszy. Bardzo szybko dorastała, ale koszt ponosiła za to matka która równie w szybkim tępie się starzała.

Narodziny Edytuj

Na jej drodze której celem bylo ostrzeżenie Sójeczki przed zdradą, Tatersail napotkała Telomena Bellurdana który został upoważniony przez Tayschrenn'a do zmuszenia jej do powrotu. Bellurdan miał ze sobą ciało swojej byłej partnerki Nightchill, Zmarłej pod pale, na której ciało Tattersail wcześniej rzuciła czar konserwatorski. Obecność w obszarze mocy T'lan Imassa uczyniło dostęp do grót bardzo niebezpiecznym nie widząc innego wyjścia, Tattersail uciekają się do desperackich kroków. Otworzyła swoją grotę w pełni, powodując pożar, w którym zarówno ona, jak i Bellurdan, którego objęła w ostatniej chwili, się spalili. Według Steven'a Eriksson'a, charakter czaru Tellann rzucony przez Onos T'oolana zasadniczo zamknął bramę kaptura dla każdej duszy opuszczającej śmiertelne ciało znajdujące się w zasięgu jej oddziaływania. Dusze zamiast przejść przez bramę przeniosły się do ciała Nightchill gdzie Znajdywały się we trójkę.

Jeden ze snów Kruppego został porwany przez starożytnego boga K'rul BY wykonać przeniesienie dusz. Dzięki wysiłkom kobiety ciężarnej Rhivi, Mhybe, przygotowane za pomocą nieznanych czarów, a T'lan rzucający kośćmi Pran Chole przeniósł trzy dusze do ciała nienarodzonego dziecka. Dziecko urodziło się ze srebrnym futrem które od razu odpadło, stąd nazwa, Srebna lisica. Po tym sen Kruppego się skończył .

Poza duszami Tattersail, Nightchill i Bellurdana była jeszcze dusza Srebnej lisicy , stworzona przez rzucającego kośćmi Pran Chole'a

Ogrody księżyca Edytuj

Kapitan Paran został otoczony przez stado Bhederin na Równinie rhivijskiej. Został zaatakowany przez wojowników Rhivi ale uratowany przez Dziwne słowa, pozornie pięcioletniej dziewczynki. Zdał sobie sprawę, że dziewczynką była Tattersail, że kobieta którą uważał za zmarłą nie przeszła przez bramę kaptura. Był zszokowany jej pozorną młodością.

zostało powiedziane przez Starożytnego boga K'rull że Tattersail / Silverfox "Rosła szybko bo taki był charakter przeniesienia dusz", a także, że "potężny wódz teraz pilnuje jej".

Wspomnienie lodu Edytuj

Jeździła z Orszakiem Jednorękiego, ku niezadowoleniu drugiego dowódcy Brooda, Kallora. Ten ostatni pałał do niej taką nienawiścią ze prubował ją zabić. Jednak ójeczka wkroczył by ją obronić i został zabity.

Jako rzucająca z krwi i kości, była w stanie wezwać T'lan Imassów na drugie zgromadzenie.

Po oblężeniu Coral, nie chciała zwolnić T'lan Imassów z ich ślubów choć Onos T'oolan przekonał ją, aby zwolnić T'lan Ay. Kiedy później zdała sobie sprawę z okrucieństwa tej decyzji, ofiarowała zwolnienie ze śłóbó nieumarłym wojownikom i była wstrząśnięta, gdy dowiedziała się, że T'lan Imass postanowili zaczekać i iść na ratunek pozostałym krewnym w Assail.

Mówiąc za siebie, jak również za Nightchill, Tattersail i Bellurdana, postanowiła się do nich przyłączyć.

w Assail Edytuj

Srebna lisica W assail wraz z Pran Chole'm próbowała uratować jak najwięcej jej ludzi. Gdy znalazła TolB Bell'ala, Dowiedziała się, że co najmniej jeden z klanu Ifayle żyje. Kerluhm T'lan Imass nie chciał zakończyć wojny z Jaghutami, Więc wysłala jego bandę do Wzgórz salat gdzie rosła władza joghutów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki