Fandom

Wiki Malazan

Mok

225stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Mok.jpg

Wizja Moka, stworzona przez YapAttack

Mok był zamaskowanym wojownikiem Seguleh. Zgodnie z tradycją swojego ludu, postanowił zachować milczenie, zaś zamiast słów używał języka ciała. Jest również znany jako Seguleh Trzeci, co oznaczało, że znajdował się na trzecim miejscu w społecznej hierarchii ludu Seguleh.

Był niesamowicie uzdolnionym wojownikiem, walczącym za pomocą dwóch krótkich ostrzy. Jego umiejętności wykazał w walce z nieumarłym Łowcą K'ell. Jego umiejętności walki były tak ogromne, że nawet Onos T'oolan, Pierwszy Miecz T'lan Imassów nie był pewien, czy mógłby pokonać Moka w walce.

Two Blades by Shadaan.jpg

"Mok spotyka nieumarłego Łowcę K'ell" wizja Shadaan

Mok the Third.jpeg

Wizja Moka stworzona przez Tattersail

We: Wspomnieniu Lodu Edytuj

Mok oraz dwóch innych człónków ludu Seguleh, Thurule i Senu, zostali przymuszeni (prawdopodobnie zaczarowani) by służyć Pani Zawiść, zanim zostali przedstawieni Tocowi Młodszemu i Toolowi. Mok i jego bracia zostali "Karną ekspedycją" mającą na celu zmierzenie się z Jasnowidzem z Pannion Domin.

Lady Envy and the seguleh by dejan delic.jpg

Wizja Pani Zawiść i Seguleh autorstwa dejan-delicOd lewej do prawej - u góry: Garath, Pani Zawiść, Mok, Baajlagg, na dole: Thurule, Senu.

W: Jabłko, berło, tron Edytuj

Seguleh Drugi - Jan opisał Moka jako "złamanego" gdy ten powrócił ze swojej karnej ekspedycji. Mok został zastąpiony jako Trzeci przez Galla.

Tool vs Mok 2.jpg

Mok vs Tool, Enaglio

Przypisy Edytuj

1.Wspomnienie Lodu, Dramatis Personae

Książki: ICE4, MKP3.

Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki