FANDOM

Leoman 2.jpg

Leoman od Cepów autorstwa YapAttack

Leoman od Cepów był kapitanem Apokalipsy Raraku i strażnikiem Sha'ik. Był szczupły i ciemnoskóry, a jego oczy były szkląco niebieskie. Jego porucznik, Corabb Bhilan Thenu'alas był jednym z jego najbliższych przyjaciół i powiernikiem podczas Apokalipsy.

Dom Łańcuchów Edytuj

Pomógł Karsie uciec, który był więziony przez Malazańczyków w Ehrlitanie. Razem udali się na Raraku w poszukiwaniu Sha'ik. Znaleźli ją i dołączyli do jej armii. Karsa większość czasu spędził rzeźbiąc figury bogów podczas gdy Leoman krył się w oparach Durhangu.

Leoman otrzymał pozwolenie na wypad zwiadowczy w kierunku Malazańskiej Armii, który znalazła się już blisko Apokalipsy. Otrzymawszy kontyngent 1500 jednostek pustynnej kawalerii, której użył do partyzanckiego ataku. Podczas kontrataku Seti, jego armia zdołała zabić kolejnych 300 wojowników.

Łowcy Kości Edytuj

Leoman i Corabb uciekli do miasta Y'Ghatan podczas odwrotu przed Łowcami Kości. Spotkał tam siostrę Sójeczki, w której zakochał się z wzajemnością. Przed oblężeniem dokonanym przez Malazańczyków, zawarł umowę z boginią Triss, Księżniczką Snów. Dzięki temu mógł uciec z miasta, zostawiając swoich żołnierzy oraz Corabba, co zakończyło ich przyjaźń.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki