Fandom

Wiki Malazan

Kallor

225stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Kallor Eiderann Tes'thesula jest prastarym wojownikiem, kiedyś władał kontynentami Korelri i Jacuruku, aż do 119736 roku przed snem Pożogi (3 lata po upadku Okaleczonego Boga).

"...Chodziłem po tej ziemi, gdy T'lan Imassowie byli jeszcze dziećmi. Dowodziłem armiami liczącymi sobie sto tysięcy wojowników. Ogień mego gniewu trawił całe kontynenty i w pojedynkę zasiadałem na wysokich tronach"

Upadek Edytuj

Wtedy to K'rul, Nightchill i Draconus postanowili odebrać mu władze. Kallor nie chcąc im jej oddać zabił wszystkich swych podwładnych (7 milionów). Za to Pradawni Bogowie postanowili go przekląć wiecznym życiem śmiertelnika, niemożnością zostania Ascendentem i tym, że wszystko co stworzy obróci się w popiół. Kallor odwdzięczył się tym samym, żucając na k'rula klątwe zapomnienia, na Draconusa klątwę śmierci od własnego miecza, a Nightchill śmierć od nieludzkich rąk i brak pośmiertnego spokoju. Spustoszone kontynenty zostały wciągnięte do nowej groty, którą następnie przywłaszczyło sobie Imperium Malazańskie.

Czasy obecne Edytuj

...czyli 1164 rok snu Pożogi. Kallor jest wysokim oficerem Caladana Brooda w armii wyzwoleńczej na Genabackis. Po wyjęciu z prawa Zastępu Jednorękiego i sojuszu z Broodem, Kallor przyjął propozycje zostania królem Domu Łańcuchów i próbował zabić Srebrną Lisice. Następnie próbował powstrzymać roztrzaskanie Dragnipura , również nieudolnie. Podczas próby zabicia Srebrnej Lisicy na drodze staną mu Sujeczka, którego zabił.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki