FANDOM

Icarium jest prastarym wojownikiem, pół Jaghutem, pół Toblakai, synem Gothosa, Złodziejem Życia, założycielem Icarias. Obarczony jest klątwą, która sprawia, że nie pamięta popełnionych przez siebie licznych rzezi. Zazwyczaj spokojny i łagodny, lecz w gniewie pustoszy kontynenty. Przeważnie towarzyszy mu wyznaczony przez Bezimiennych strażnik, który ma nie dopuścić do wybuchu jego gniewu. Klątwa spadła na niego w Tremorlor , gdy próbował odbić swojego ojca. Fascynuje go czas i stworzył wiele rozsianych po świecie czasomierzy (nauczył się tworzyć skomplikowane mechanizmy od K'Chain Nah'Ruk). W 1163 roku snu Pożogi wraz z Iskaralem Krostem, Apsalar, Crokusem, Skrzypkiem, Mappem i ogarami cienia bronił Tremorlor przed jednopochwyconymi i d'iversami poszukującymi Ścieszki Dłoni. Tam Mappo Konus (jego towarzysz) sprzeciwił się swojej roli i nie zniewolił Icariuma w Azath. Następnie towarzysze zawędrowali do ruin miasta K'Chain Nah'Ruk uwięzionych w lodowcu. Wkrótce potem Mappo został zaatakowany przez Dejima Nabrahla i zastąpiony przez Taralacka Veeda. Pod wpływem swego nowego towarzysza Icarium popłyną do Imperium Letheryjskiego zmierzyć się z Cesarzem. Po drodze została wystawiona na próbę jego wojowniczość podczas walk o Tron T'lan Imassów. Wpadł tam w szał, który uspokoiła Eres'al. Niedobitki atakujących odciągnęły Icariuma z powrotem na statek. W Lethras spotkał się z Karsą Orlongiem, który miał zamiar go zabić, ale odstąpił od tego pomysłu po rozpoznaniu w Icariumie krwi Teblorów. Icarium odstąpił mu pierwszeństwo w walce z cesarzem. Wkrótce potem spotkał wysokiego kapłana swojego kultu (starszy interpretator Kamaryli), odnalazł też swoją machinę. Za jej pomocą próbował narzucić nowe groty, lecz nie będąc pradawnym bogiem nie udało mu się to. Zawędrował toczony przez gorączkę i halucynację do Kalse Zakorzenionego (miasta K'Chain Che'Malle), gdzie dostosował tron matrony do siebie za pomocą ostatniego ocalałego robotnika zamieszkującego miasto. Następnie wziął udział w ostatniej bitwie między Che'Malle a Nah'Ruk, po czym zmienił oko Zbłąkanego w nasienie Azath i zamknął nim rozdarcie. Po bitwie padł nieprzytomny i dręczony gorączką. Znalazła go tam Forkrul Assail, zraniła splątała kośćmi przodków.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki