FANDOM

Heboric urodził się na ulicach Unty, był złodziejem; Wkrótce przylgną do niego przydomek "Lekki Dotyk". Później został przyjęty jako kapłan Fenera; zaszedł wysoko w służbie Fenerowi, był jednym z 2 kandydatów na Bożego Jeźdźca. Był też historykiem, nieprzychylnym Lassen. Z tego powodu w 1163 roku został wyrzucony z kultu Fenera, ucięto mu dłonie i zesłano na wyspę otataralową. Uciekła z Czerepu razem z Baudinem i Felisin. Podczas przemarszu na pustynie dotkną nefrytowego giganta, co spowodowało uzyskanie widmowych dłoni. Następnie przywołał nieopatrznie swojego boga, przez co ten został uwięziony w świecie śmiertelników. Po dotarciu na wybrzeże do czekającej nań łodzi musiał podróżować przez grotę. Dotarł w ten sposób na Raraku, gdzie podróżująca z nim Felisin została ogłoszona sha'ik. Heboric został z nią w Oazie Pan'arak, gdzie zdobył przezwisko "Widmoręki". Został tam Bożym Jeźdźcem Treacha. Wkrótce wyruszył wraz z Felisin Młodszą i Scillarą do nefrytowego giganta, po drodze dołączył do nick Nożownik. Po drodze Heboric zmarł zabity przez niezwiązanych Tlan'Imasów, jednak towarzysze nadal próbowali dostarczyć jego ciało na wyspę otataralową. Na skutek umowy między Kapturem a Władcą Talii Heboric został tymczasowo wskrzeszony. Uratował wtedy świat przed spadającymi nań kolejnymi nefrytowymi gigantami wykazując, że tak naprawdę od początku był jednak Tarczą Kowadłem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki