FANDOM

Bult był starszym Wickańskim wojownikiem, który towarzyszył Coltaine'owi w drodze do siedmiu miast przed wystąpieniem Tornada. Coltaine czasem żartobliwie nazywał go " wujem " , chociaż to stwierdzenie nie zostało potwierdzone.
Został opisany jako posiadający szeroką płaską twarz, Na której miał przekątną bliznę od lewej brwi do prawej części szczęki.

Bramy Domu Umarłych Edytuj

Bult był obecny na Radzie, zwołanej przez Coltaine'a gdzie historyk Dujker dołączył do nich jako członek personelu pięśći. Podczas spotkania Bult często mówił zamiast Coltaine'a, Dunkier rozmawiał o Bultcie z kulpem.
Bult dołączył do Eskorty Malazańskich uchodźców podczas Sznuru psów w drodze do Arenu.

SPOILER

Podczas gdy uchodźcy dotarli do Arenu bult został zabity za murami miasta podczas walk z Armią Korbolo Dom'a.

KONIEC SPOILERA

Historia Edytuj

Jako młody wojownik , Bult zranił historyka Dunkier'a w walce, odwracając lancę w ostatniej chwili , gdy zauważył że historyk był nieuzbrojony. Dujek następnie zaatakował Wickan'a mieczem , Zadając Bultowi cięcie na twarzy , które zamieniło się w szpecącą bliznę. Z kolei koń Bulta ugryzł w ramię Dujeka , którzy potem stracił rękę i stał się znany jako Dujek jednoręki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki